dinsdag 18 oktober 2011

208 is binnen wederom samen met mn maat Willy.
Na een melding van gisteren en eergisteren van de Hop bij het beuven toch maar even gaan kijken vandaag.
Zonder al teveel hoop natuurlijk want ja zou ie er nog zitten en waar want de Strabrechtseheide is nogal een groot gebied waar we meerdere keren per maand over heen lopen maar weinig zien.
Zo ook nu weer eens, na wat rondgewandeld te hebben en genoten te hebben van een 100 luid schreeuwende Kramsvogels even uitrusten op een boomstronk.
Daar zittend komt er een echtpaar aan gelopen met twee honden, nu heb ik echt helemaal niks tegen honden (heb zelf een heerlijk eigenwijze Stabij) maar op het moment dat ik zie dat die honden daar los rond rennen door de afgesloten hei kan ik het toch niet laten "moeilijk he Nederlands lezen ga je schoolgeld maar terug halen"huh????? de reactie van de man even uitgelegd dat er overal en dan bedoel ik daar ook overal borden staan dat het absoluut niet toegestaan is daar je hond cq honden los telaten "ow" zegt die man nooit gezien pffff tuurlijk niet.
Maar goed mn goeie zin was al weer helemaal weg en besloot dan ook maar terug te gaan temeer ook omdat ik nog iets naar binnen moest schuiven en er een "leuke"anderhalf uur op mn zoon z'n school te wachten stond.
Op de terug weg zien we ineens iets vliegen waarvan we beiden een plaatje schoten hierna keek Willy nog snel even door de kijker waarop hij zei "het is m"
Ik kon het me niet voorstellen maar goed begon natuurlijk wel te twijfelen.
Onderweg terug nog even een klapekster meegenomen die daar rustig op de uitkijk zat maar weg gejaagd werd door een jagende Sperwer.
Thuis gekomen bij een andere maat van me gaat mn telefoon Willy het is m kijk maar eens en ja hoor het was wel degelijk de Hop wat een kippenvel ineens zeg dit was voor mij echt wel de laatste wenssoort die ik nog had. Yesssssss 208 en dan ook nog de Hop wat een kick.
Nu maar 4 nieuwe wenssoorten gaan bedenken want van mn 4 van vorig jaar is er dus geen 1 meer over.
En natuurlijk op naar de 250 want dat gaat me volgend jaar zeker lukken die laatste 42.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten