zondag 30 oktober 2011

En daar is nummer 212 ook al de Frater, nou ja Frater kunt beter zeggen Fraters zaten er wel een 280 en dat is dan een ruwe schatting.
Had nogal wat voeten in aarde en een ruzie met duitsers maar dat was het uiteindelijk allemaal waard.
Zal even wat vertellen over de duitsers.
Wij komen er aan gelopen en zien de Fraters al op een dijk in de Peazemerlaenen zitten onderweg er naar toe lopend zien we daar 6 mensen dezelfde richting oplopen maar deze lieden liepen een meter of 300 voor ons.
Ons zijn in dit geval mijn zoon en de schrijver van deze onzin verhalen ik zelf dus.
Halverwege de dijk komen de daar aanwezige 6 mensen terug gelopen richting de daar aanwezige grote groep Fraters en wat schetst mijn verbazing twee loslopende honden die echt achter alles aan vlogen waardoor de grote groep Fraters natuurlijk ook begonnen te vliegen.
g&()_)_) wat ik toen riep zal ik hier niet herhalen maar het was niet best,ondertussen waren de duitsers ons genadert en hadden de honden intussen netjes aangelijnd maar ik kon een opmerking natuurlijk niet onderdrukken.
Was me het zondagje wel weer vandaag maar in ieder geval nummer 212 binnen das dan weer een mooie afsluiting van het weekend.
Nu maar weer op naar de volgende soort ben tot nu toe dik tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten