vrijdag 7 oktober 2011

7 Oktober
Nummer 204 205 binnen De  grote en de middelste jager die voor mij wel zeker zijn, helaas niet al te beste plaatjes van kunnen maken alhoewel de grote jager er prima opstaat om goed herkend te worden.
Het was eigenlijk niet eens de bedoeling om nog weg te gaan vanavond maar na een telefoontje moest ik gaan omdat de storm toch het een en ander te weeg had gebracht op de veerdam van Holwerd.
Daar aangekomen hoorde en zag ik al snel wat ik gemist had Ver.... was ik vanmorgen maar meteen hierheen gegaan in plaats van naar de Keeg maar goed hopen dat de grote jager nog even langs wilde komen.
En dat wilde die wel met meerdere kwamen ze op een redelijk grote afstand toch nog voorbij.
Met een 7 minuten daarna ook nog eventjes 5 middelste Jagers erachteraan yesssss 2 lifers voor mij binnen.
Weer even daarna een 7 tal wulpen waarvan er eentje een heel kort snaveltje had waardoor ik die als regenwulp determineerde maar wel met een heel erg groot vraagteken erachter.
Mn dag was in ieder geval meer dan goed geeindigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten