zondag 23 oktober 2011


En daar was nummer 209 vandaag.
Mn vriendin is tegenwoordig oppas moeder en gisteravond waren de twee deugnieten bij ons en mochten ook bij ons slapen.
Nu ben ik al geen ontzettende uitslaper maar op zaterdag wil ik wel eens tot 0900 uur blijven liggen echter door het wakker worden van de twee kwam daar weinig van.
Ook stond er geen vogeldag op het programma omdat ik natuurlijk wat tijd door moest brengen met die twee.
Omstreeks 1200 uur vallen ze ineens beide in slaap ik kijk naar mn vriendin en die knikt ze weet genoeg ik moet even weg hahahaha.
Waar zou ik heengaan was m'n volgende gedachte?
Het zou uiteindelijk voor twee uurtjes de haven van het Lauwersoog worden met mooi weer altijd wel intressant.
Daar aangekomen honderden meeuwen net buitengaats hmmmm zou er wat tussen zitten???
Ineens zie ik een zwarte schicht gauw mn camera en verrekijker gepakt en naar de punt van de pier gelopen waar ik al gauw een jager herkende maar welke?????
Nog eens goed gekeken en yessssss een kleine jager geen bijzondere maar voor mij toch een lifer de nummer 209 is weer binnen en m'n weekend kan eigenlijk al niet meer stuk.
Morgenochtend maar weer eens een lange ronde gaan maken.
Nog 41 en mn doel voor volgend jaar is gehaald of ga ik het halverwege bijstellen????
We zullen zien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten