woensdag 7 december 2011

En daar was 218
Weer geheel onverwacht belandde ik vanmiddag in de haven van het Lauwersoog.
Moest vanmorgen even naar de dokter omdat ik al een paar dagen gruwelijk last heb van mn heup blijkt dat allemaal wel weer mee te vallen pillen mee en tja...... wat doe je dan......
Was toch al in Nederland en zou vanavond toch al naar huis gaan dus was de beslissing niet heel moeilijk.
Naar het Lauwersmeer gebied maar eerst, tijd genoeg en tijd over dus zo gezegd zo gedaan.
Daar aangekomen bleek het ontzettend te waaien en had er dus niet veel hoop op dat er iets te zien zou zijn.
Maar even in de haven kijken dacht ik misschien dat er een steenlopertje even mee wil werken voor een foto.
Maar wat zie ik daar??????????
Nog eens beter gekeken en ja hoor een Zeekoet in het midden van de haven.
Wat een mazzel had ik weer nummer 218 binnen gaat nog lekker dit jaar alhoewel ik denk dat het nu zo langzamerhand wel afgelopen is voor dit jaar maar je weet het maar nooit.
Op naar de 250 gaat wel lekker zo hopen dat ik de 220 nog kan halen dit jaar maar als dat niet lukt ook niks aan de hand loop nu al 18 soorten voor op volgend jaar dus misschien moet ik de doelstelling wel wat gaan bijstellen.
We zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten